SOS – spørgsmål ofte stillet 🙂

Spørgsmål til abonnement og pris?

Hvorfor er den månedlige pris så lav: Det er den fordi vi mener at behandlingsbasen bliver bedre, jo flere behandlere som er med, for jo flere vi er, jo bedre feedback får vi, og jo bedre bliver vores søgemaskine – så brugerne (klienterne) får de bedste og mest præcise valgmuligheder udfra det de søger.

Hvorfor er prisen + moms?: Det er den, fordi vi betaler moms af beløbet, og fordi du i de fleste tilfælde kan trække momsen fra i dit regnskab. Vi er ikke skatterådgivere, og vi er klar over, at du ikke er momspligtig hvis din omsætning er under 50.000kr/årligt, og hvis du IKKE kan trække momsen fra, ja, så koster abonnementet lige lidt mere – det er dog stadig ret billigt synes vi.

Kommer prisen til at stige?: Det korte svar er nej! Du vil altid kunne have en profil hos os for 75kr (+moms) om måneden og du vil altid have fuld profilvisning, marketingspakke og årlig rapport for den pris!. Det er muligt at vi en gang i fremtiden, vil lave et lidt dyrere abonnement med f.eks. flere rapporter, mere support eller lign. men det er ikke engang på tegnebrættet endnu.

Hvordan betaler jeg?: Du betaler med dit betalingskort, to gange om året. 8 dage før dit abonnement skal fornyes, får du besked via mail og mulighed for at ændre eller stoppe dit abonnement, hvis du ikke vil være med mere – men det håber vi at du vil!

Hvorfor skal jeg betale for 6 måneder ad gangen?: det skal du, fordi det er det nemmeste for os at holde styr på – og vi har vurderet at beløbet er så lavt at det ikke vælter budgettet for dig – så skal du kun tænke på den udgift to gange om året. En anden væsentlig faktor er, at vi gerne vil sende dig en oversigt over hvad du rent faktisk får ud af at være hos os! Og det kan vi bedst, hvis du giver os en chance for at måle over tid 🙂

 

Spørgsmål til profil og oprettelse:

Jeg kan ikke finde min behandlingsform?: Så skriv ENDELIG til os! Vi er gode, men vi kender ikke til alt og alle behandlingsformer som findes – og vi skal også igennem processen med at finde og godkende kurser og uddannelser, så skriv endelig hvis vi mangler lige din behandlingsform – så får vi den med!

Hvordan skal jeg dokumentere min uddannelse?: Får at sikre brugerne (klienterne) og også behandlerne bedst muligt, kan du som behandler blive bedt om at indsende dokumentation for uddannelsen indenfor din behandlingsform. Det kan du gøre ved at scanne eller tage et billede af dit uddannelsesbevis og sende det til kontakt@behandlingsbasen – vi kan dog ikke tjekke alle behandlere – derfor står der i vores samarbejdsaftale at man som behandler lover, kun at behandle i fag, man er behørigt uddannet indenfor og ved forespørgsel fra Behandlingsbasen, kan dokumentere dette.

Hvorfor skal jeg skrive mine specialer?: Dette er er meget vigtigt punkt! Du skal skrive dine specialer på i enkeltords-form (f.eks. “rygsmerter”, “spiseforstyrrelser”, “depression”, “piskesmæld”) fordi det er de ord, som der kan søges på. Vores søgemaskine er intuitiv, det vil sige at den automatisk medtager dine specialer og ‘foreslår’ disse ord til brugerne – jo flere speciale-ord du skriver på, jo bedre mulighed har dine klienter for at finde dig!

Kan i hjælpe mig med at formulere min profil?: Nej, ikke som udgangspunkt – men hvis du har nogen problemer med den tekniske del, så tag endelig fat i os – og alle profiler bliver gennemlæst og rettet til inden de bliver godkendt. Det betyder at vi f.eks. retter stavefejl og simple formuleringsfejl. når du får din årlige rapport tilsendt, vil den indeholde forslag til hvordan du kan forbedre din profil og få endnu bedre resultater og i sidste ende klienter 🙂

 

Spørgsmål til marketing, annoncering og reklame:

Hvor annoncerer i?: Vi annoncerer på Facebook og Instagram, i både landsdækkende og lokale aviser, via nyhedsbreve, og flyers. Vi bruger desuden messer og diverse trykt materiale.

Hvad skal jeg gøre hvis jeg har et godt tilbud?: Hvis du har et godt tilbud, f.eks. “50% på første behandling” elller lignende, så skriv en mail til os, så kan vi bruge dit tilbud i vores marketing – dette er et ekslusivt tilbud og først til mølle, og vi garanterer IKKE at dit tilbud bliver brugt – men der er god chance for det 🙂 Husk at skrive: Navn, by, hvad tilbuddet går ud på og hvor længe det gælder.

Kan i annoncere specielt for mig?: Nej, men se ovenstående 🙂

Kan jeg komme med i nyhedsbrevet?: Ja, se ovenstående 🙂

 

Spørgsmål til rapporter og klienter:

Hvordan ved jeg om det virker?: 1 gang om året trækker vi en fuld rapport til dig, hvor du kan se visninger og klik, samt søgeord og gode råd til optimering af din profil

Hvad er forskellen på visninger og klik?: Visninger er det antal gange, din profil er blevet vist på Behandlingsbasen. Klik er det antal gange, en bruger har klikket for at få vist dine kontaktoplysninger og dermed har fået adgang til at kontakte dig.

Jeg har mange visninger, men ikke ret mange klik – hvad skal jeg gøre?: Dette kan skyldes at brugerne ikke synes at din profil matcher det, de har søgt efter; du kan prøve at gøre din profil mere fyldestgørende og personlig og måske inkludere din erfaring etc.

Jeg har mange klik, men har ikke fået ret mange nye klienter – hvordan kan det være?: Når en bruger klikker og får vist dine kontaktoplysninger, så bliver de ‘sluppet’ herinde fra Behandlingsbasen… herfra er det op til dem at kontakte dig, og op til dig at ‘lande’ dem som klienter, NÅR de kontakter dig. Måske kan du præcisere dine specialer på din profil – måske kan du optimere den tid du bruger på at svare emails og telefonopkald. Hvis du har mange klik på Behandlingsbasen, så ved du, at kundegrundlaget ER der.

 

Spørgsmål til udvikling:

Jeg har en god ide – hvor skal jeg henvende mig?: Skriv  ENDELIG til os på kontakt@behandlingsbasen.dk – vi ELSKER gode ideer!

Jeg laver også kurser og har hold, hvor kan jeg skrive det?: Lige nu har du ikke mulighed for at skrive det direkte – MEN du kan nævne det i din profiltekst. Vi har en mulighed på tegnebrættet, hvor du vil kunne ‘tjekke af’ i en boks (ligesom du kan med elevbehandlinger) hvis du løbende laver kurser og/eller hold

Får i online booking?: Nej, det er ikke lige på tegnebrættet – ved høj efterspørgsmål kan vi selvfølgelig overveje det – men det er en ret omfattende teknisk løsning og vi vil gerne holde konceptet s enkelt som muligt, og i stedet bruge pengene på at optimere søgemaskinen og sørge for en god og effektiv markedsføring.

Jeg vil gerne have mulighed for at profilere mig endnu mere, kan jeg det?: Se under SOS – Marketing ovenfor 🙂 Det er muligheden lige nu – i fremtiden overvejer vi en mulighed, hvor du kan få en større rapportering, support og marketingspakke – men det er endnu ikke i kikkerten.

Jeg vil gerne have jer til at designe min profil og mine søgeord så den bliver helt optimal?: lige nu, står du selv for din profil – vi tilretter dog inden vi godkender den, og med din årlige rapport får du forslag til at optimere netop din profil. Se i øvrigt lige ovenover 🙂